ТОВ "Енергогарант" спеціалізується на ремонті бензогенераторів як європейського/японського, так і китайського виробництва. Ми проводимо діагностику та ремонт електричної частини та двигуна.
Перш ніж проводити ремонт проводиться діагностика двигуна, альтернатора, органів управління. У процесі діагностики ми намагаємося максимально визначити несправність та обсяг робіт, необхідний для відновлення працездатності. Але зважаючи на конструктивну складність електростанції та залежність роботи одних вузлів від інших, існують деякі труднощі у повній діагностиці, тобто, наприклад, не завжди є можливість достовірно визначити працездатність альтернатора бензогенератора при неробочому двигуні. Тому при попередній діагностиці складається попередній кошторис робіт і матеріалів, а остаточний - тільки після запуску всіх вузлів і виведенні їх на робочий режим.
Діагностика, як правило, займає 1-2 дні, після складається приблизний кошторис ремонту, який може коригуватися у більшу чи меншу сторону за результатом виконання робіт. Якщо в процесі ремонту виникають непередбачені раніше додаткові роботи та витрати на суму понад 10% від заявленої, то ми зв'яжемося з Вами і продовжимо роботу тільки після підтвердження.
Якщо ремонт бензогенератора не є можливим, або Вас не влаштує вартість, або дешевше купити новий, то до оплати підлягає тільки вартість діагностики.
Діагностика проводиться на території нашого сервісного центру або з виїздом на місце встановлення.
Ми робимо ремонт бензинового генератора будь-якої складності, від простих регулювань до найскладніших відновлювальних робіт. Відновлюємо двигуни внутрішнього згоряння з повним капітальним ремонтом, перемотуємо альтернатори, за необхідності підбираємо запасні частини з такого обладнання.
Для ремонту ми маємо все необхідне, включаючи аргонно-дугове зварювання алюмінію.
Ремонт бензогенераторів проводиться на території нашого сервісного центру і виключно фахівцями нашого підприємства, ми не передаємо обладнання для ремонту іншим компаніям. Також можливий виїзд спеціаліста до Вас на об'єкт та проведення ремонту без доставки бензогенератора. Термін проведення ремонту індивідуальний і залежить від завантаження сервісу та наявності запасних частин, але зазвичай ми намагаємося все зробити в найкоротші терміни і не тримати в ремонті бензогенератор більше 3-4 днів.
На всі роботи ми надаємо гарантію 3 місяці або 100 мото/годин. Дана гарантія поширюється на роботи, вузли та агрегати, що поставляються нами, які були проведені або замінені в процесі ремонту.
Гарантійні зобов'язання зберігаються за умови виконання правил експлуатації бензинового генератора та за своєчасного проходження планового технічного обслуговування нашим або авторизованим персоналом.
Запасні частини, придбані у нас, але встановлені не нами, гарантією не покриваються.
Вид робіт | Ціна, грн. |
на території сервісного центру ---- діагностика | |
Діагностика бензинового генератора потужністю до 6кВт без розбирання (оплачується у разі відмови від ремонту) - даний результат діагностики є оцінним і не може повністю гарантувати точність діагностики. | |
Діагностика бензинового генератора потужністю до 20кВт без розбирання (оплачується у разі відмови від ремонту) - даний результат діагностики є оцінним і не може повністю гарантувати точність діагностики. | |
Діагностика дизельного генератора потужністю до 6кВт без розбирання (оплачується у разі відмови від ремонту) - даний результат діагностики є оцінним і не може повністю гарантувати точність діагностики | |
Діагностика дизельного генератора потужністю до 15кВт без розбирання (оплачується у разі відмови від ремонту) - даний результат діагностики є оцінним і не може повністю гарантувати точність діагностики | |
Діагностика бензинового генератора потужністю до 6кВт із розбиранням альтернатора (оплачується у разі відмови від ремонту) | |
Діагностика бензинового генератора потужністю до 20кВт із розбиранням альтернатора (оплачується у разі відмови від ремонту) | |
Діагностика дизельного генератора потужністю до 6кВт з розбиранням альтернатора (оплачується у разі відмови від ремонту) | |
Діагностика дизельного генератора потужністю до 15кВт із розбиранням альтернатора (оплачується у разі відмови від ремонту) | |
Діагностика бензинового генератора потужністю до 6кВт з розбиранням двигуна (оплачується у разі відмови від ремонту) | |
Діагностика бензинового генератора потужністю до 20кВт з розбиранням двигуна (оплачується у разі відмови від ремонту) | |
Діагностика дизельного генератора потужністю до 6кВт з розбиранням двигуна (оплачується у разі відмови від ремонту) | |
Діагностика дизельного генератора потужністю до 15кВт з розбиранням двигуна (оплачується у разі відмови від ремонту) | |
*у разі відмови від ремонту зворотне складання мотора не дозволяє повернути двигун у вихідний стан - прокладки, сальники, кільця, що розсипалися, вкладиші не можливо встановити після розбирання на колишнє місце! * при відмові від зворотного складання оплачується 75% вартості роботи. |
|
на території сервісного центру ---- ремонт двигуна | |
Заміна свічки одноциліндрового двигуна | |
Заміна свічок двоциліндрового двигуна | |
Регулювання відцентрового регулятора | |
Заміна котушки запалювання | |
Заміна ручного стартера | |
Ремонт ручного стартера | |
Заміна електростартеру | |
Заміна акумулятора | |
Перевірка та тех. обслуговування акумулятора (рідинного) | |
Заміна реле заряджання акумулятора | |
Чищення та регулювання клапанів (*1го циліндра) | |
Ремонт голови блоку циліндрів | |
Заміна переднього сальника (*для одноциліндрового двигуна) | |
Заміна заднього сальника (*для одноциліндрового двигуна) | |
Чищення/регулювання карбюратора одноциліндрового двигуна | |
Чищення/регулювання карбюратора двоциліндрового двигуна | |
Ремонт вузла повітряної заслінки одноциліндрового генератора | |
Ремонт вузла повітряної заслінки двоциліндрового генератора | |
Заміна паливних шлангів | |
Заміна/зняття паливного насоса бензогенератора | |
Заміна паливного насоса бензогенератора потужністю від 14кВт | |
Заміна паливного насоса дизельгенератора одноциліндрового | |
Заміна паливного насоса дизельгенератора мультициліндрового | |
Заміна/зняття/установка форсунки (*для генераторів у капоті +100%) | |
Чищення форсунки | |
Чищення паливного насосу | |
Ремонт форсунки | |
Ремонт паливного насоса (х на кількість циліндрів) | |
Заміна прокладки кришки голови циліндрів. | |
Заміна прокладки кришки картера | |
Кап.ремонт двигуна одноциліндрового бензинового | |
Кап.ремонт двигуна двоциліндрового бензинового | |
Кап.ремонт двигуна одноциліндрового дизельного | |
Кап.ремонт двигуна мультициліндрового дизельного | |
на території сервісного центру ---- ремонт альтернатора | |
Заміна регулятора напруги | |
Заміна регулятора напруги на не оригінальний | |
Заміна щіткового вузла | |
Заміна конденсатора | |
Заміна діодного мосту | |
Заміна діода в ланцюгу якоря | |
Заміна силової колодки альтернатора | |
Дрібний ремонт обмотки статора до 6кВт | |
Дрібний ремонт обмотки статора до 16кВт | |
Дрібний ремонт обмотки статора більше 16кВт | |
Дрібний ремонт обмотки якоря до 6кВт | |
Дрібний ремонт обмотки якоря до 16кВт | |
Дрібний ремонт обмотки якоря більше 16кВт | |
Перемотування однофазного статора до 3,5кВт | |
Перемотування однофазного статора до 6кВт | |
Перемотування однофазного статора більше 6кВт | |
Перемотування трифазного статора до 6кВт | |
Перемотування трифазного статора більше 6кВт | |
Перемотування якоря до 6кВт | |
Перемотування якоря більше 6кВт | |
Заміна/зняття-установка альтернатора потужністю до 6кВт | |
Заміна/зняття-установка альтернатора потужністю більше 6кВт | |
Заміна вольтметра | |
Заміна силової розетки | |
Встановлення силової розетки | |
Заміна замку запалювання | |
Заміна автоматичного вимикача | |
Дрібний ремонт проводки | |
Великий ремонт проводки із заміною шлейфів | |
Зняття заводської автоматики, зміна схемотехніки генератора | |
на території сервісного центру ---- ремонт інших вузлів | |
Заміна подушок (за 1шт) | |
Ремонт рами | |
Фарбування рами, за деталь | |
Ремонт глушника без розбирання | |
Ремонт глушника з розбиранням | |
Заміна глушника | |
Заміна коліс (за 1шт) | |
Ремонт коліс (за 1шт) | |
Зварювальні роботи по чормету | |
Зварювальні роботи по кольормету | |
Розбирання/складання капота генератора до 6кВт | |
Розбирання/складання капота генератора до 16кВт | |
Розбирання/складання капота генератора більше 16кВт |
* при виконанні комплексу робіт розраховується індивідуальна вартість, що не перевищує сумарну вартість робіт!
* зазначені роботи та ціни не включають вартості матеріалів
* вказано ціни для готівкового розрахунку в грн., при оплаті за безготівковим розрахунком додатково стягується ПДВ.
Ремонт та діагностика електростанції з виїздом до місця встановлення:
Вартість виїзду (транспортні витрати):
- Київ 600 грн.
- Київська обл. 20 грн/км від КП до вартості виїзду по Києву.
Вартість ремонту розраховується за годинниковим тарифом:
- 1-ша година роботи 1200 грн/час.
- 2-га і наступні 600 грн/час.
*у разі потреби повторного виїзду оплачуються транспортні витрати, а робота 600 грн/год.
Якщо у Вас немає можливості доставити генератор до сервісного центру, то ми можемо надати таку послугу, вартість для генераторів вагою:
- до 90кг - 600 грн для Києва / 900 грн для області до 30 км від КП.
- до 500кг - 900 грн для Києва / 1200 грн для області до 30 км від КП.
Приклади робіт:
- Заміна пошкодженого альтернатора Europower EP2500 від підключення до мережі з порушенням правил експлуатації бензогенератора
Замінили альтернатор на аналогічний за параметрами, вир-во Китай, встановили щиток з розеткою та тепловим запобіжником..
- Ремонт альтернатора KIPOR KDE30SS3, обірвало кріплення демпферної пластини альтернатора та пошкодило обмотку статора, напрацювання ДГУ 30мото/год.:
Альтернатор перемотаний. Демпферна пластина замовлена із заводу виробника. Генератор успішно відремонтовано.
- ремонт бензогенератора Hyuter він же Matari, заклинив клапан:
Генератор відновлений, хоча якість матеріалів та виготовлення його дуже низька, що і стало причиною поломки.
- надійшов у ремонт генератор на базі HONDA GX390, альтернатор який згорів, відновленню не підлягав. Вирішили встановити відповідний, але посадкове місце відрізнялося, тому довелося виготовити на токарному верстаті перехідну пластину, встановивши яку між двигуном та альтернатором проблема вирішилася))):
- KIPOR KDE12STA - найчастіше ремонтований агрегат з лінійки Кіпора, двоциліндрові моделі дуже страждають від перегріву, коли їх ставлять у приміщення і вентиляція не зроблена або вона не достатня, то завжди кінець у генератора один, це ремонт голів блоку циліндрів, пробиває прокладку, від перегріву страждає і поршнева група:
Переконливе прохання, у Києві є умільці, що встановлюють прокладки голови блоку циліндрів без шліфування на герметик, навіть не змінюють на нові, не звертайтеся до них, такий ремонт достатній тільки на момент отримання грошей за ремонт і через пару годин роботи прокладку проб'є знову та проблема тільки посилиться. Будьте пильні.
- а ось таке буває колись у двигун, щоб насолити господареві агрегату, сиплять цукор або ще щось, масло перетворюється на густу субстанцію, і ремонту такий мотор практично не підлягає. В даному випадку розлетівся відцентровий регулятор і дизель зупинився, що врятувало поршневу та колінвал з розподільним валом від критичного зносу.:
Потрібен якісний ремонт бензинових та дизельних генераторів з гарантією?
Звертайтеся до нас, ми маємо величезний досвід у ремонті, але беремося за ремонт лише у разі його доцільності та можливості дати гарантію на нормальну роботу обладнання!